Reklama

Disa keshila se si mund te permiresoni aftesite tuaja te menaxhimit...

Nuk ka rendesi nese jeni duke punuar si menaxher ose jeni nje punonjes qe aspiron per tu bere menaxher, nese doni qe nje biznes te kete sukses duhet te zhvilloni aftesi sa me te mira menaxhimi. Edhe pse nje pjese e mire e menaxhimit eshte arsye dhe logjike, ka shume faktore qe duhet te merren parasysh ne nje biznes ku drejton shume njerez dhe shume pergjegjesi. Ju duhet te mbani njerezit qe menaxhoni me moral te forte dhe njekohesisht te mbani te lumtur edhe drejtuesit ose pronaret e kompanise.

1. Zhvilloni aftesite tuaj per zgjidhjen e problemeve. Keto jane aftesi shume te rendesishme; edhe nese jeni duke u perballur me nje problem me te cilin nuk jeni i familjarizuar, aftesite e mira te zgjidhjes se problemeve ju japin mundesi te jeni kopetente ne cfaredo lloj ambjenti.

2. Praktikohuni ne planifikimin e hapave qe nderrmerrni per te realizuar nje projekt nga fillimi ne fund. Mesoni te dalloni qellimet dhe objektivat dhe mundohuni te familjarizoheni me menyra per te arritur keto objektiva dhe se si te shperndani pergjegjesite per te arritur keto qellime. Edhe kur punonjesit thjesht operojne pa plan, eshte detyra juaj si menaxher tu jepni atyre nje liste me hapa per te ndjekur ne menyre qe puna te kryhet me mire dhe ne afatin percaktuar.

3. Punoni me aftesite tuaja te lidershipit. Pamvaresisht se cfare aftesishe te tjera zoteroni, ju nuk me arrini qellimet tuaj nese punonjesit tuaj nuk ndjekin lidershipin tuaj. Mesohuni te zgjidhni nje rruge per te kryer nje detyre dhe njekohesisht se si te influenconi te tjeret ne menyre qe te ndjekin rrugen qe keni zgjedhur ju.

4. Permiresoni aftesite tuaja te komunikimit. Ju duhet te jeni ne gjendje te degjoni propozimet e punonjesve tuaj dhe njekohesisht te delegoni pergjegjesi. Mesoni rreth takimeve dhe formave te tjera te komunikimit formal qe lidhen me nje biznes.

5. Vezhgoni menaxheret efektive nderkohe qe kryejne punen tyre. Shume kompani kane programe te caktuara qe ndihmojne ne "kultivimin" e menaxhereve te ardhshem; perfironi nga nje program i tille nese eshte e mundeshme. Mbani mend, nuk ka mesues me te mire se eksperienca, keshtu qe sa me shume e rrisni nivelin e eksperiences tuaj, aq me te mira do te jene aftesite tuaja te menaxhimit.